Hej,
Jag har fått erbjudande om att köpa en DM-500S samt en DM-800S för ett bra pris.
Jag har sett folk skriva om kopior och "insmugglade" varianter. Är detta något att hålla utkik efter, och hur ser jag det isf? :)
///Rookie
Utskriftsvy
Hej,
Jag har fått erbjudande om att köpa en DM-500S samt en DM-800S för ett bra pris.
Jag har sett folk skriva om kopior och "insmugglade" varianter. Är detta något att hålla utkik efter, och hur ser jag det isf? :)
///Rookie
Om han påstår DM500S är ny så är det en klon eftersom dom inte tillverkas längre sen över 2 år tillbaka...
På dm800 kan du inte flasha dom nyaste images och det finns ett genguine plugin man kan kolla med också...
Okej, det med 800:an lät surt! :'(
Men om mitt syfte är att ha dom som client till min cs-server, gör det då nån skillnad om det är kloner?
Finns det några specifika problem vad gäller 500-klonen då?
Tack för svar!
///Rookie
Du skall nog vara lite försiktigt med Gemini (nyare versioner).Kan du använda något anat är de helt ok.Mvh
Hmmm, okej. Men att använda Gemini blir väl fundamentalt i min cs-projekt? Vad finns det för alternativ?
///Rookie
funkar pli som vanligt på dm800 som med dm500 kopior?
Med en dm800-klon som jag hjälpte till att fixa fungerade inte senaste pli.
Vi fick till slut lägga på en nabilo-image för att få det att fungera.
Ett j...ra jobb om man jämnför med en orginal-box.
Men jag vet ej hur det är med kloner på dm500 och dm600 och hur det fungerar med de senaste imagen .....
Kan någon annan svara på det ....?
Jag har klon och fler kompisar med
Har lagt in Gemini den senaste som var då för någon månade sedan
Alla fungerar klockrent så skräm inte upp folk om kloner i onödan.
Fungerar perfekt.
Bra pris och bra grejer.
Jävligt tröttsamt med alla klon VS original snack... köp klon billigt och bra köp original dyrt och bra:D
Har oxå en klon fungerar skit bra, doch vet jag inte vilken img jag ska köra när jag körde min 500 var gemeni givet nu vet jag itne har ni nå tips?
Jag väntar just nu på leverans av en 800-klon från kina (alibaba.com) och enligt säljaren är det Gemini 4.4 förinlagt på den. Någon som vet om detta innebär att jag inte behöver göra nåt mer än att ställa in lite parametrar för att den ska lira med min nykonfigurerade cs-server?
///Rookie