varför hackar viasat kanalerna med vissa clienter. till ex hackar inte med mgcamd 1.30D men hackar med mgcamd 1.31?
går det att göra nån instälning nånstans?
Utskriftsvy
varför hackar viasat kanalerna med vissa clienter. till ex hackar inte med mgcamd 1.30D men hackar med mgcamd 1.31?
går det att göra nån instälning nånstans?
Annvänd inte mgcamd 1.31?
Ja men jag tänkte om det var nån som visste vad det beror på.
sen om man till exempel har en dm100 kan man ju inte välja mgcamd jag tror den använder CCcam.
tyvär är det de nya kortet som spökar, men jag vet inte om ccam fungerar? kanske om man kör kortet i en ccam server.
Något blir fel när CW:s överförs från NewCS till Mgcamd så det är ingen vanlig inställning som kan göras.
1.30c stämmer inte heller helt men det fungerar uppenbarligen ändå.
CCcam som klient fungerar inte helt och CCcam server fungerar inte alls.
Newcamd fungerar inte heller så om ingen annan har en lösning så är mitt tips att köpa en "riktig" box istället för en DM 100.
Det går troligen att få det till att fungera även med nyaste mgcamd, om jag inte minns fel så fungerar det om man kör via cardservproxy. Och trots allt dividerande om att det inte fungerar har jag aldrig sett någon som postat loggar. Hur ska man så kunna räknaut vad det igentliga problemet är?!
Csp gör ingen större skillnad. Jag kan fixa loggar ikväll om du vill ta en titt på dom.
Jag tycks ha läst nånstans att mgcamd 1.35 också ska funka stämmer det?