-
Timeshift och Inspelning
Jag kör newnigma2 på min dm800 och har precis installerat en hd . Men när jag provade och spela in efter jag mountat hdn så blir det ingen bild när jag spelar upp. Och om jag provat att backa ( timeshiften ) så händer inget alls . Någon som vet varför? Eller om detta funkar bra på någon annan image?
-
Hmmm.
Filsystem på disken ?
-
ext3 var det, jag kunde spela upp filen i vlc på datorn men inte i boxen.flashade golden pli och då funkade det. Men jag får inte timeshift och funka. När jag backar så händer det inget
-
Hmmmmm, ska du verkligen kunna backa i Time Shift, trodde det
bara var pausa och sen spela upp det som spelades in i "pausen" som du kunde se....
-
det går backa till den punkt där man startade timeshift, typ se om ett stycke i slowmotion
-
hur startar jag timeshift då?
-
Gul knapp (pausmärkt) som ursprungsinställning på de allra flesta E2-boxar
-
Trycker jag gul knapp så kommer ju text och audio inställningar upp =/ kör openpli om det spelar någon roll
-
Jag kör själv med Openpli och när jag trycker på gul så pausas det. Trycker jag på audio och sen gul så kommer text inställningarna
-
Det gör det inte på min , kommer ljud och text direkt. Jag har ingen audio knapp, jag har en svart fjärr om det spelar någon roll?