Är det några speciella inställningar man ska han när man har 2 huvuden och diseqc switch? , har stält in parabolen på thor och sirius , men hittar bara en utav dom och inte båda samtidigt. =/
Utskriftsvy
Är det några speciella inställningar man ska han när man har 2 huvuden och diseqc switch? , har stält in parabolen på thor och sirius , men hittar bara en utav dom och inte båda samtidigt. =/
dålig eller trasig switch skulle jag gissa på. Bla så funkar inte Biltemas billiga 49kr switch alls med dm800HD, har testat 3st olika.
Vet inte riktigt hur du menar men med en switch kan den bara ta in ett "huvud" i taget
köpte norden paket på kjell & company.. men allså jag får in sirius på huvud A om jag riktar den ditåt, och huvud B på thor om jag riktar den mot thor. Men jag får inte signal på båda samtidigt. jag får också in sirius på huvud B om jag riktar huvud B till sirius. så fattar inte vad som är problemet , får inte in båda samtidigt
om man står och tittar mot sateliterna ska thor sateliten in på det vänstra huvudet och sirius på det högra
det gör det redan. får väl ringa hit en parabol snubbe i värsta fall och betala =/