Har en sim2 800hd som funkar fint med förinstallerad gemini, enda problemet är att jag inte får undertexter på HD program.
Förslag?
Utskriftsvy
Har en sim2 800hd som funkar fint med förinstallerad gemini, enda problemet är att jag inte får undertexter på HD program.
Förslag?
Du måste installera 2sub för att få undertexter då Gemini inte har någon inbyggd subtext
På min 500HD fck jag undertexter på HD kanalerna med att trycka;
- audio
- gul knapp
- välj; svenska
Vet inte om det funkar på 800 men kanske värt ett försök...
silver fjärr är som tobbe54 skriver, svart fjärr har ingen audioknapp men gul brukar funka på flesta image
Jag har svart fjärr, audioknapp, och 800HD SE fungerar precis som på 500HD (som också har svart fjärr dom jag har sett i alla fall)men vanlig 800 hd och cloner brukar väl ha den silverfärgade?
kanske bara clonegrej, dom svarta fjärrar till 800 och 800se saknar audioknapp
Jag har då orginal 800se med audioknapp!! svart fjärr, 500HD samma sak :) men jag såg att dream.multimedia även har en plus variant av fjärren som heter Omega, kan det vara så att man skickar med plus varianten numera och den saknar audioknappen? verkar som det står help på den knappen på plus och inte på vanliga omega för de svarta jag sett och har ser precis lika ut som den silverfärgade till 7020 i alla fall
här syns lite olika fjärr produkteer http://www.dream-multimedia-tv.de/en/360deg-animation#