Tjohej, frugan klagar hela tiden på att dosans funktion till 800 boxen inte är "lika" med 600. Jag vill ha kanallistan på OK knappen, istället för pil-upp, men får inte till det. Tips ngn?
Jag kör Gemini 3 på 800 boxen.
Tjohej, frugan klagar hela tiden på att dosans funktion till 800 boxen inte är "lika" med 600. Jag vill ha kanallistan på OK knappen, istället för pil-upp, men får inte till det. Tips ngn?
Jag kör Gemini 3 på 800 boxen.
var ett jävla whine., jag kör egengjord men i grunden är de gemini project., på min kontroll trycker jag bara ner knappen som är under OK då kmr listan upp med praktiskt än att trycka ok 2 ggr :)
Jag har ändrat i min 500 så att listan kommer upp så som på 800an. Mycket mera praktiskt. Har inte hacket just nu men om någon är intresserad så.
har för mig att denna plugin fixar det googla: pauli neutrino keymap v7.1
https://www.google.se/#hl=sv&safe=of...w=1282&bih=900
Går att ställa in i menyerna i LT image iaf utan att joxa med plugins eller filer.
lol skillnad medskickad plugin :p
dom flesta image tillverkarna utom Pli laddar in en massa plugins, sedan gör dom den osynlig i pluginmeny
I 500 och 600 boxarna (Gemini 4.x) så går det ju enkalt att ställa om till a lá 800-remote-style. Men det vill jag inte, tycker det är jobbigt när man står på 4an t ex och trycker pilupp för att få fram meny så står man plötsligt på TV3 i menyn.. Varför vill man ha de så? Jag förstår inte vad som skulle vara så mkt mer praktiskt med detta förfarande?
Vet ngn en image till 800se som har den gamla remotefunktionen inbyggt?
Färre knapptryckningar. Går ju fortfarande att byta kanal med höger vänster. För volymen ligger inte där.
annars är det väl standard bouquets + eller - för kanallista
Nyss prata jag liten fjärr. Men om vi nu pratar stor fjärr så tror jag med den knappen kommer man till där man kan välja olika kanallistor och inte kanaler.