Vilken software kör man på i dessa dagar? Vad är det som fungerar bäst (eller mindre dåligt kanske man ska säga, men vi ser det positiva nu när de e nytt år:))
Tack
Utskriftsvy
Vilken software kör man på i dessa dagar? Vad är det som fungerar bäst (eller mindre dåligt kanske man ska säga, men vi ser det positiva nu när de e nytt år:))
Tack
Openpli.org
Ooooops missade att detta gällde Azbox - Sorry
OriginalFW är numera mycket bättre än sitt rykte, men det verkar vara kört art övertyga folk. Neutrino är också officiell och finns på AZBOXs hemsida. Jag har inte hört någon som har testat den så prova gärna om du ändå skall lägga in ny FW.
Tack alla för svar!
Har faktiskt kört openrsi med 2.1 kernel ett tag här nu och är väl hyfsat nöjd (ville inte börja med att säga vad jag själv har för erfarenhet för att hålla en viss öppenhet i ämnet). Det enda jag inte får till är vissa HD kanaler, som TV4, C+ sport och film. De övriga på CD's utbud fungerar utan bekymmer (Animal Planet, BBC, NatGeo, Eurosport).
Någon som provat den nya openrsi 3.0? Sen de backade från 3.3?
Ska kolla Neutrino, tackar för tipset!
för att få hd att funka måste du byta ut en fil (863xdvb.ko) gäller 2.1
Har inte provat byta den drivern i 2.1 så det kan vara ett problem. Har kört OpenRSI 3.0 med 3.3.1 kernel istället och där fungerar allt mkt bra. Kan rekommendera den
Kanske dax att testa den. Kör på den gamla med 3.3.4 och tycker ändå att den rullar på fint. Det är dock grabben som har den boxen, så det byts typ bara mellan två kanaler, Disney xd och cartoon Network :)
Skickat från min HTC Sensation XL with Beats Audio X315e via Tapatalk 2