Jag testade denna image igår den är verkligen grym image
inställningarna är exakt som openpli de som ha dm800se ssl84 sim 2.10 kan testa denna image
ni kommer att gilla den :) Den är gjort av Ramimaher
ladda ner här
lycka till
Utskriftsvy
Jag testade denna image igår den är verkligen grym image
inställningarna är exakt som openpli de som ha dm800se ssl84 sim 2.10 kan testa denna image
ni kommer att gilla den :) Den är gjort av Ramimaher
ladda ner här
lycka till
Kan bara hålla med, Det är nog hans första "problemfria" image imo. Enda som verkar strula lite är EPG på viasats filmkanaler. Jag provade även att konvertera den till E-star box, Allt funkade fint förutom wifi. Men det löste sig med sunray wifi update
Viasat verkar ha problem med sin epg just nu, så är nog inte imagen utan Viasat. Har problem på min solo2 med openpli. Den visar fel info för aktuellt och kommande program. Så håll ut några dagar så ska nog epg fungera igen :-)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Se där. Jamen då lutar det ju åt en kanonimage denna. Inte ens greenscreen när man pluggar in USB-enheter. Passade på att byta tema också. Kör på Black Dream HD.
Ursäkta en Newbie, men har för mig att det tipsas om att
Har inte kollat mina installerade paket. (När jag fick hem denna clone så var det PP och Mgcamd tror jag att jag tog in som plugin och bara behövde justera newcamd.list)Citat:
Sätt boxen i flashläge så ser man vilken bootloader det är, typ "ssl84"
Är just nu i Kina så jag kommer inte åt boxen denna vecka, får kolla när jag kommer hem.
Jo, hoppas det gick bra med alla vassa armbågar från fastlandskineserna :rolleyes:
Det finns SecondStageLoaders som inte presenterat ngn info öht på skärmen, genom tiderna.
Men visst ser du ssl verson där oftast,
men fungerar det inte att söka på secondstage då ??
typ opkg/ipkg/apt-get/or_whatever listcommand pipe vad_söker_jag
Ännu en bugg hittad.
Timeshift-uppspelningar har texten från ordinarie sändning det resulterar i en icke synkad text.
Kan tilläggas att detta är på icke HD-kanaler. -Går att komma runt genom att slå på textmodulen på gul knapp, men det innebär också att man får dubbla texter ibland, samt att man måste stänga av inbyggda textmodulen (gul knapp) när man avlutar timeshift.
Jag kör med 2-sub kan jag tillägga.
-Är det någon som har en lösning på detta problem?