DM500 verkar inte ha nåt webinterface som standard.
Har installerat OpenPli
Hur fixar jag webinterface ?
Utskriftsvy
DM500 verkar inte ha nåt webinterface som standard.
Har installerat OpenPli
Hur fixar jag webinterface ?
Nu är det några år sedan jag höll på med DM500 men visst hade OpenPLi webinterface? Har du provat att surfa till boxens IP-adress?
Jag har för mig att du skall bocka för att visa port80 under nätverksinställningarna, annars finns det inget webinterface.