-
ticket....
Hoj.... Nu e de så att jag brände ett kort till viasat idag... Står att jag har 50250 crediter på de... Men jag får inte Ticket 1, 2 att fungera... Den blåa rutan ploppar upp hela tiden... Jag har provat med att bes. filmen, men då står de att jag redan gjort de.... Har en MediaMaster 9780 S... Tacksam för svar...
-
tryck bort den innan den kommer fram med exit knappen...alltså när den runda saken snurrar
-
Jag har samma problem som Findu$ jag trycker på exit-knappen när den blårunda saken snurrar, det enda som händer sen är att jag får texten till filmen och så kommer det fram bild i 1 sekund eller mindre (men dock väldigt sällan).
Alla andra kanaler funkar prima.
Någon aning om vad problemet kan vara?
-
Förmodligen en MK5 som inte är auto på ticket....
-
vad ska jag göra för att fixa till det?
-
asså inte för att vara destruktiv, men ifall du inte lyckas så gråt inte över de. För tickets filmer har blivit rena jävla skämtet. Asså undra om dom medvetet väljer ut dåliga filmer för att dom vet att de e kört med detta systemet, att alla ändå kan titta gratis. men ändå Lycka Till
/klas
-
Jag håller med Klas, nu kan man faktiskt skita i Ticket, den filmen som visas på Ticket 1 kommer så småningom på TV1000 eller nån annan kanal...
Annat var det förr när det var bortamatch för ÖSK!
-
-
-runda saken snurrar-Ticket
Gå till menny, barnlås, tryck på manuelt (automatisk)och det runda saken somm snurrar, försviner.