Thomsonbox från ElGiganten
Tjenare,
såg precis Elgigantens/Viasats reklam på TV3 och blev nyfiken på detta paket
(Thomsonbox, 40cm miniparabol och en Siemens C45 mobiltelefon för 1kr).
Hittar dock inte den information jag vill ha på Elgigantens hemsida :) Först och främst, vad heter box-modellen? Undrar självklart även om det är ett vettigt köp om man ska köra guldkort (eller vad behövs för kort?) i den?
Har ComHem nu, men det vore ju trevligt med lite fler kanaler :)
Thomsonbox ... funkar inte så bra med pirat kort..
Thomson går det inta att köra Guldkort i.. Jag har i alla fall inte lyckats att få nått guldkort att fungera till Thomson... Det ända som funka till min Thomson var Funcard... Men för ett tagsedan så sluta även mina funcard att fungera på Thomson.... Jag skulle råda dig köpa Sagem eller Nokia.. eller kanske ännu bättre nån begangnad boxer,,, ... Om de är nån annan som har nått kort som fungerar till Thomson så hör gärna av er ,,,
Re: Thomsonbox ... funkar inte så bra med pirat kort..
Citat:
Ursprungligen postat av Palander
Thomson går det inta att köra Guldkort i.. Jag har i alla fall inte lyckats att få nått guldkort att fungera till Thomson... Det ända som funka till min Thomson var Funcard... Men för ett tagsedan så sluta även mina funcard att fungera på Thomson.... Jag skulle råda dig köpa Sagem eller Nokia.. eller kanske ännu bättre nån begangnad boxer,,, ... Om de är nån annan som har nått kort som fungerar till Thomson så hör gärna av er ,,,
Jag hade ett Guld kort i mina föräldrars Thomson box funkade skit bra tills nu när viasat ändrade kodning!!
Om du öppnar en hexfil i z10editorn så kan du ändra alternativ på box jag kommer inte ihåg vilken jag körde med men du får testa!!
//T