Ingen som vet nått om en MicroProg Intern vill veta vad för kort det går o bränna med den har gogglat utan o hittat nått e den bara att kasta bort eller ? Please help me annars vad för brännare ska man ha idag
Utskriftsvy
Ingen som vet nått om en MicroProg Intern vill veta vad för kort det går o bränna med den har gogglat utan o hittat nått e den bara att kasta bort eller ? Please help me annars vad för brännare ska man ha idag
MP 3.5 rockar järnet. :P
menar du att det e en 3.5 okej men en sak till i min gamla dator hade ja ett kort som ja koplade den till ett isa kort i min nya har ja inga isa platser finns daet nått kort att köpa till den då vet inte vad för kort tillden men det e en liten kontakt som kommer från programerare
Kan du försöka ta en bild på den o lägga upp? samt kortet.
Nej det menar jag inte. Det jag menar är att, i mitt tycke, MP 3.5 är den bästa programeraren.Citat:
Ursprungligen postat av stefu
Vad du har för brännare har jag ingen aning om.
skickar en länk på den har inte kvar kortet den ska kopplas till men det e nått com kort tror ja http://hjem.get2net.dk/D2Mac/Software/MP2000i.jpg
Enligt namnet på länken verkar det ju som om det är en MP2000-brännare.
Den kan bla inte sättas i phoenixläge
den bäste brännaren är ändå Multipro 2002,bättre än 3.5.du behöver aldrig krånglar med i vilket läge den skall står,den tar varje kort,utan att man behöver ändra nånting.
okej men går det o få tag på ett kort så ja kan testa min microprog skulle va skoj o testa den bara Multipro 2002 e det den bästa idag vad kostar den o var ska man köpa den tar den alla kort även titalium cards så e den väl okej antar jag