-
Ucs 2000 keyfinder
Kör ucs keyfinder och undrar........
Hur gör man för att hitta Op och Mk nycklar som man kan dela med sig?
Hittar programet dom eller finns det andra program till det?
Eller ficksas det automatiskt??
Jag vill dra mitt strå till stacken!! :lol: :lol:
-
OP och MK nycklar som man kan dela med sig har inget med KeyFinder programmet att göra utan det är nycklar som du själv har fått tag på... Kanske genom bruteforce eller extraherat dom från ett original kort eller något... KeyFinder programmet hittar förvisso också nycklar men då skapar programmet en film som du laddar upp via ucs sidan...
-
Hehe... film? Visserligen vill vi få bild men.... :lol: :lol:
@Dedu
Kolla boxeravdelningens klistrade om UCS, tror det mesta står där.
Annars stämmer det som Deaaaaaas säger och har du fler frågor så ställ dom i den tråden så håller vi allt samlat
-
Jag har kört igenom en area nu, men hur gör jag för att skicka iväg den till UCS? jag har även FF som e igång nu..jag trode att de skulle ske automatiskt..
-
Badboy
Logga in på UCS och välj "Bekräfta sökta". Klistra in innehållet från din fil searched.txt, tryck hascha mitt resultat och du är klar
-
mmm..jag läste det på UCS men jag hittar inte search.exe filen i mappen :(
-
Badboy
nte exe, serached.txt. Om den inte finns så kanske inte sökningen är klar?
-
mm sry mena txt.. jo den står på 100% just nu o det är ett rött streck över programet
-
Är det ett rött streck över programet så körs det inte... Tryck på "Search" och låt det stå lite och se vad som händer...
-
fan oxå:(:( ..de kom upp en ruta search.txt couldn´t be found o nu e den ner på 0 igen o area.txt filen är borta