-
TV-biljett kanalerna
Halloj,
Har ett litet störande problem med TV-biljettkanalerna. Under hockey slutspelet har de fungerat utan problem men nu när fotbollen började sändas idag så får jag upp den där rutan om att man skall knappa in sin CA-kod stup i ett. Någon som vet hur jag skall göra för att få bort den permanent?
/freddan
-
Hej Freddan!
Jag har samma problem som dig, men det är ju bara under försnacket som du har den rutan, den trycker du bort när det blir avspark.
Som sagt det är mycket störande, jag har ingen bra lösning hur man ska få bort den rutan, ibland är den där, ibland inte.Prova med att ringa Canal Digital:s Kundtjänst...
//Mvh
Videoguard
-
@Freddan76
Är det originalkort du kör med eller?
-
Deaasss, skule det kunna vara något annat med tanke på att det inte finns några filer?
-
@demonen
ställde jag frågan till dej? NEJ! alltså behöver du inte svara på den om du inte har med den att göra... sen ang. att det bara skulle kunna vara originalkort så stämmer det inte riktigt... pentacard finns ute och fungerar utan problem...
-
Ursäkta mig då, det var inte meningen att det skulle tolkas sarkastiskt. Det var mer formulerat som en fråga eftersom jag är nybörjare. Vad är skillnaden med penta, och vad kostar de?
-
Bara för att vi inte för tillfället har fungerande filer behöver vi väl inte "hugga" på varandra eller har bara vissa en dålig dag?
Demonen > Vi diskuterar över huvudet taget inte Pentakort/filer på detta forum!
-
@demonen
använd knappen " sök " högst upp på den här sidan, så kommer du att få info, jag lovar.
mvh
-
-
Tack för tipset, men sitter tyvär ute i skogen med ett vanligt modem. Det tar alldeles för lång tid att söka igenom olika trådar. Får läsa när jag har tillgång till bredband