-
muli 3.5 fel???
fattar inte vad som kan vara fel måste vara brännaren multi 3.5..lånade en kompis och den tycks inte fungera bränna något kort verkar inte känna av kortet står SÄTTER KORT I PROGRAMERINS MODE sedan händer inget får då avbryta progget... fast jag gör likadant som på min ,,jag har en likadan och den fungerar utan problem .. jag misstänker att det är fel på hans , har någon haft samma problem.. gäller garantin i det läget om det fel på den??
-
vad är det för kort ? är det en mp3.5 seriell eller usb ?
är det en seriell är det viktigt att ha ett frächt 9-voltsbatteri, om det gäller titanium.
:wink:
-
måste vara brännaren
seriell. nätatapter..titanium kort
-
ok, jag kör också med nätadapter, och hade exakt samma problem som du,men för att funka gjorde jag följande, (satte i ett nytt 9-voltsbatteri) mp.106, nergraderade till os1.3, med os-updater, när det var klart körde jag titaniumcard progger 1.10.2, uppgraderade till os 1.6......sen funkade det klockrent :wink: :wink:
Du kan ju altid testa iaf...
-
@PIRATKING
Om du testat 2 olika MP3.5 på samma PC med samma seriesladd med samma adapter och samma kort, och alltid får samma resultat = den ena fungerar och den andra inte, då måste den vara trasig.
Snacka med Ad-teknik, oavsett om du har garanti kvar eller inte så brukar det inte kosta många kronor att laga den
-
Lämnade in min brännare för en vecka sedan men har inte fått tillbaka den. någon som har haft den på lagning. ???