Håller på att kolla på en mottagare enligt ovan...Hur ser jag att den är uppgradera till det nya systemet??
zam
Utskriftsvy
Håller på att kolla på en mottagare enligt ovan...Hur ser jag att den är uppgradera till det nya systemet??
zam
när ditt kort inte fungera längre
Om du inte ska använda orginalkort så ta inte i den med tång ens
När du startar den så står det "2.0" då har du den nya NDS mjukvaran.... Där ska helst stå "1.5" då är allt ok :)
Skit oxå, det står 2,0. Som väl är så var är det inte min box, män tragiskt ändå!!!
zam
då blir de tyvärr ett abonnemang
Eller så får du försöka ratta in några gratis kanaler på någon satellit... :)
Jag fick en sån här mottagare kastad efter mig, den är uppgraderad, därav kastandet. Men Kan man komma förbi den där #¤% bilden som ligger uppe om att jag ska ringa Viasat och uppgradera mitt abb. Måste det sitta ett Viasatkort i? Jag ska visserligen skaffa abb eftersom ungarna tjatar ihjäl sig om disneychannel men tills dess kanske man kan hitta nån okodad kanal tänkte jag..men bildjäveln ligger ju ivägen, den hoppar tillbaka till den vad jag än gör.
Har en 9780s i källaren, är den oduglig när viasprätt helt har gått över till NDS, eller kommer det att fungerar med orginal kort, trots den gamla mjukvaran?
Det fonkar med orginatkort
Den får en ny mjukvara DSN