Har ni läst alla andra trådar om detta problem? Det finns en fix under FILER som ni först kör på korten och sen lägger ni in senaste M2 filerna... Då fungerar det... Iaf för mig...
Utskriftsvy
Har ni läst alla andra trådar om detta problem? Det finns en fix under FILER som ni först kör på korten och sen lägger ni in senaste M2 filerna... Då fungerar det... Iaf för mig...
provade ni med old m2 först
så ofta som CD kodar om, á 50:- kodningen för filerna, då är nog ett riktigt abbonemang bra prisvärt...;-)Citat:
Ursprungligen postat av muhammed_3
jag fick zippa fixen sedan först köra den och sedan dom andra en gång för sig sedan gick det
Jag körde bara den som överenstämmer med min comport = com1 och sedan "spöket" då funkade det. Lycka till
Skrivet: Idag 12:40 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
tja inte hjälpte det mig iaf
Resetting card...
ATR successfully received.
> ATR:3B 24 00 30 42 30 30
Error - SW:
står det när jag försöker progga
men när jag kör fixen så står det failed to get atr innan den släcks så any ideas is appreciated..
fanns det inte en atr fix förut ???
jag kan köra in gamla script me winexplorer på kortet men så ta mig f-n att m2 filer o fix mm går inte
nån som kan hjälpa??
Om det står Eror SW fortsät bara åm det inte går kålla din purt.
det går inte att fortsätta för han lägger av o så dyker det där error sw upp
kör old först sen mIICitat:
Ursprungligen postat av fiat131
DET FUNGERAR
GOD jul på er
Detta felet får man bland annat när man inte har sattt brännaren i Phoenixläge.Citat:
Ursprungligen postat av fiat131