Japp, det har varit och kommer att vara det bästa forumet du kan hitta om just detta! Länge leve ComHit!
Utskriftsvy
Japp, det har varit och kommer att vara det bästa forumet du kan hitta om just detta! Länge leve ComHit!
Instämmer till fullo i ovanstående.
Tack!!
Tack för att ni finns. Vet inte vad jag skulle gjort utan er. Har haft otrolig nytta av er sedan jag skaffade pk. Hoppas att det nya hackas snart.
STÅ PÅ ER ALLA HACKERS,hoppas på en snar lösning.
Helt underbart att det finns såna som ni, kära hackers-vänner. :wink:
ComHit Crew borde få varsin stor saffranspannkaka till jul bara för att hålla på traditionen. Och en burk salmbärssylt så de inte blir så törstiga.
Håller helt med Herman det han skriver.Detta är mycket viktigt att tänka på.Har sett exempel där forumet blir en mötesplsts för inbördes beundrare och man struntar i att svara på frågor.Citat:
Ursprungligen postat av Herman
Tack alla för att vi bidrar till ett MYCKRT BRA FORUM.
mvh :D
Kalle.P.Dal
Humöret är på topp---- :)
Jag skulle vilja tacka er ala Admins på denna sida för att ni kan hålla humöret uppe i dessa kalla tider. +att ni alla gör ett J____T bra jobb med sidan. En STOR -=Eloge=- ska ni ha.
Det jag skriver tror jag kommer från allas intresse. Tack ska ni ha
Mvh.
[Shadow]
Ett strålande forum där det är lätt att hitta informationen som man behöver! HAde bara önskat att någon kunda svara på mitt inlägg bara men annars är allt bara toppen!
Här behövs fan ingen omröstning! Ni e bäst- BÄST!