Så till vida att de inte dödat den kortserien som just ditt kort tillhör, david2, så funkar det utmärkt. :lol:
Utskriftsvy
Så till vida att de inte dödat den kortserien som just ditt kort tillhör, david2, så funkar det utmärkt. :lol:
vad menar du med hoppade det igång ??Citat:
Ursprungligen postat av x-iTe
Jag gjorde som du beskrev, men fick röd ruta "kort inte giltigt" ? ? ?
Är det nått lurt med geo34cw filerna, eller ska man vänta i 10 min med röda rutan ? ? ?
CW funkar inte för mig... :(
Har testat med både PPUA och SA+00
Med och utan UA/Serial
C+ och TV1000 fortsätter att komma och gå... :(
Detta fungerade för mig:
http://comhit.pepzi.net/viewtopic.php?t=4342
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tack för svaret, _-**ALVAR*-_
KORKAD FRÅGA
Det finns guider att hur man kan bränna ett au-kortme men,
hur kan man bränna ett remotekort?
1000 tack för svar
Jag fick upp den röda rutan med "du abonnerar inte på denna kanal bla bla" eller vad det nu står.... Jag vet inte om det är "samma" röda ruta som du menar?Citat:
Ursprungligen postat av giggelito
Hursomhelst så lät jag boxen stå på med röda rutan uppe i ca 10-15 minuter sen började det fungera och har funkat sen dess...
MVH/ x-iTe
David2.
Öppna filen i Secanix och skriv bara nollor från key 00 till 07. Lägg in aktuella nycklar from 08. Spara filen och bränn om kortet.
Viola!! Nu har du ett rent remotekort. :lol:
Testat olika sätt med min provider och inte lyckats att få den au. Men den var av läst med Mkex, så jag testa att använda viafm. och tog den prov.txt vola funka för mig :lol:
//Jbey
Hej. Jag e ganska nybörjare pådetta med Comhem och satalit boxar. Undrar om någon kan hjälpa mig, berätta lite hur man går till väga. Takc