nu är det väl ändå att t i lite... att inte äta.. hehe men jag försåtr din reaktion.. känns jävligt konstigt utan free TVCitat:
Ursprungligen postat av schuni
Utskriftsvy
nu är det väl ändå att t i lite... att inte äta.. hehe men jag försåtr din reaktion.. känns jävligt konstigt utan free TVCitat:
Fan...Detta e ju inte kul...Jaja,,Det bara ringa asen och säga tack o hej till 8 favoriter..AS,AS,AS Till JULEN också..Fan,grymma dom är.
Japp!!! Nu la mitt av med!!! :evil:
Skit oxå, fans jävla skit, inte nu mitt i filmen!!
OK, nu r d upp till er grabbar som håller på med detta att fixa det, kom igen nu, jag vet att ni kan fixa det, jag tror på er, DU som heter Luke, använd KRAFTEN för fan så kläcker du detta på noll tid!!!! :twisted: :twisted:
Till alla moderators tack för denna fina forum!!!!! 8) :lol:
Lär dig stava innan du hoppar på folk här. Sådana som dig vill vi inte ha här. Hur är det med grammatiken? :evil: :evil: :evil:Citat:
'Citat:
Ursprungligen postat av Fidde_1
håller med dig där
Kan man införa åldersgräns i forumet? :)
det är ju inte vidare bra ide... hur tror du att det skulle kunna funka..
Såja. Sluta böla. Börja jobba. På något sätt skall man väl kunna få tag i den röda tråden och börja nysta upp dom fina röda rutorna som visas på alla betal kanaler......
:lol:
Jag har länge bara varit in och läst här på forumet, men nu får jag försöka hjälpa till så vi kan titta på gratis tv.
Ringde comhem idag och fixade 8 favoriter, tjejen jag talade med sa att jag inte var den första som tecknade abonemang idag, undrar varför.
Sticker in på #comhit..
/Daniel
Mitt G-kort slutade att fungera igår men det lustiga är att det gjorde det nya kortet oxå . :-(
Det fungerade inte imorse heller hade ställt den på prog 80 över natten
är det inte igång när jag kommer hem så ska dom nog få veta att dom lever. :twisted:
Tack för en bra sida