ingår frakten i priset? för kollar man deras sida så hittar man inga fraktpriser.
Utskriftsvy
ingår frakten i priset? för kollar man deras sida så hittar man inga fraktpriser.
Läs på,Delivery is by UPS, DPD, Royal Mail.
In uk the delivery price it start from little as 9 GBP - depends of weight of order
To europe (EU) the prices are start from 22GBP - depends of weight of order
Är det någon som vet vad man ska ha för image på dessa nyare klonerna av dm500? min heter dm528-s, jag har provat alla versioner av gemini från 4.0 till 4.7 både non bombs och vanliga, har även provat några olika PLi's, men jag lyckas hur jag än gör inte få in några kanaler när jag försöker söka in. det står bara waiting for tuner lock hela tiden på allt..... har provat på 2 olika paraboler, och på bägge sitter det dreamboxar annars oxå. så det fungerar med de.
Känns nästan som att det kan ha något med image / drivrutiner till tunern, för det står att det är en nyare förbättrad modell av tuner, så ev så kanske inte gamla images funkar med den, geminin är ju ändå från 2009, är det någon som vet om det finns några nyare eller modifierade images som fungerar med denna typ av DM ?
Mycket tacksam för svar
Mvh
Någon som har erfarenhet av denna firma: http://i00.i.aliimg.com/img/company/...53604_logo.gif L&W INDUSTRY (SHEN ZHEN) CO LTD
Är det någon som vet var man kan köpa billig dm 500s? Verkar slut överallt...Vad har hänt med crownsat...deras sida har varit nere i flera dagar nu....Dealextreme verkar inte ha någon dreambox alls...Någon som vet vad som ligger bakom...enda sida jag ser är dvbmonkey men de har höjt priserna...vad kostar frakten där?
jag funderar på att beställa ifrån mydalle.. En kanske dum fråga, det finns både vanliga dm500c och sedan blackbox dm500c. Är det endast att dessa är svarta, eller finns det någon mer skillnad ?
De verkar heller inte ha i lager dem....Det är bara skalet som skiljer sig...
@TheCaveMan, det är endast designen på lådan som är skillnad mellan en dm500c och en blackbox dm 500c.
Jag har en praktiskt taget oanvänd 500S som jag köpt fråpn DreamExtreme. Någon som vill köpa? Jag har gett ca 550kr + drygt 200 till tull/post. Jag bor i Stockholm. 600 kr vid snabba affäroch hämtning hos mig.
Sorry. När jag skjulle lägga in en ny ren img så funkade det inte. Jag får meddelande : Abortet by User, Exiting
Vet ej vad detta beror på. Jag har inte kört någon Gemini utan bara Nabilo på boxen. Nu blev den plötsligt billig!