Funkade klockrent! Återigen finns paketet hos min lokala postnisse utan att jag fått avi. Ringde dem igår innan jag hade spårat numret och då hittade de inget paket till mig. Idag bör de väl hitta det tycker jag.
Utskriftsvy
Tackar!
Upptäcker att samma text oavsett vilken turner som sitter i DB 800, så står det under features samma sak. Mycket riktigt så står det längre ned DVB-C2.
I kommetarfältet så är det en som hade fått en DVB-S istället för DVB-C. Kanske olycksfall i arbetet?
//Toddbertuzzi
Jag har en liten fråga.. Är lite sugen på att också beställa en 800 , alt 500 HD. Köpte ju en vanlig 500C ifrån dom som funkar kanon, och kör med PLI i den för det gör en kompis och jag tycker det funkar bra.
Är det bara att köra in PLI i 500 hd alt 800 , eller måste det vara speciell mjukvara när det är kloner ? Har inte riktigt fattat det.
Dreamoem.com har alla nyaste image patchade för clones. Funkar 100%. Själv kör jag Newnigma2 för den imagen tycker jag är bäst.
Är det någon som har koll på vad det är för sim i DM800HDse från Mydalle.com?
Har de plockat bort alla DM kopior på mydalle.com ? Jag hittar plötsligt inte dem
EDIT: SORRY man måste vara inloggad... :-)
Har köpt en DM800 klon. Dock har jag ett problem. Jag får inte undertexterna att fungera. När jag trycker på "Menu" så finns det inget "subtitles" alternativ. Detta gäller för alla kanaler inkl. Canal+ filmkanaler. Vad ska jag göra?
Om det redan finns en tråd om detta ber jag om ursäkt men jag kunde inte hitta någon.
EDIT: Jag fixade undertexten. Skulle haft bättre tålamod:)
Man kanske ska ta och sätta sig och skriva en FAQ gällande kinaboxar en dag när man har tid, mycket frågor som upprepas om och om igen här ;)
Med risk för jag upprepar en fråga så undrar jag om DM500-S klonerna är lika bra som mitt gamla orginal. Klarar de samma funktioner som att vara CS-server och alla andra add-ons man kan ladda ner till mitt orginal? Duger bildkvaliten, finns det vettiga images att flasha dem med o.s.v? Min gamla orginal håller nämligen på att säcka ihop...
//
Johan