Det är bara att öppna boxen och plugga in hdd. Litet besvärligt att komma åt att skruva fast den, men det räcker med att bara plugga in den. Installera img och saken är klar.
Sorry Westeras, ovanstående gäller DM800se.
Utskriftsvy
Det är bara att öppna boxen och plugga in hdd. Litet besvärligt att komma åt att skruva fast den, men det räcker med att bara plugga in den. Installera img och saken är klar.
Sorry Westeras, ovanstående gäller DM800se.
Att montera en HDD är inga problem. Men det jag eftersökte var screenshots på hur menyerna ser ut för inspelning osv :)
Är det någon som kör unicable med en dm800 från Kina?
Isf, funkar det bra?
Vad är dags priset där nu ungefär?
Har en resa på gång till Nanjing i Kina.
Tänkte kolla om det finns några ställen där man kunde köpa direkt av och slippa frakt och tull om man tar med sig en eller några boxar i resväskan, eller har tullen i Sverige några synpunkter på det tro?
800HDse 228$ (1505SEK)
500HD 188$ (1241SEK)
Nån som köpt & fått hem rev.2 av dm8k ?
Var / pris i så fall.
Vore även intressant med lite uppgifter ang. byggkvalitet & chip osv.
Jag betalar i alla fall $183 för en DM800SE med kabeltuner. Plus frakt då på kanske $35.
http://www.anandasy.com
Har köpt några boxar från Mydalle.com. Sista boxen som jag beställde för 3 månader sedan hade trasig display. Jag fick en ny diskplay skickad efter ett antal email och ca 2 månader. Men felet var kvar så jag blev tillsagd att skicka in boxen och ge dem kollinumret så skulle de skicka en ny direkt. Det gav de fasen i, så 1800 :- kosta det mig. Första gången som jag blivit blåst på nätet (om inte boxen dyker upp iallafall, men inte mycket som talar för det nu.). Det fungerade fint hos mydalle.com tills man behövde lite hjälp....