Men observera att den inte klarar T2 dvs HD-kanaler.
Utskriftsvy
Men observera att den inte klarar T2 dvs HD-kanaler.
Hur lång tid brukar det ta för mydalle att skicka ordern när man lagt den?
Mydalle är lite dåliga på att uppdatera sin sidan. men skickar du med euexp kan du lägga in dit order nummer utan # på http://en.4px.cc/ och spåra det där. då ser du när dom mottagit info från mydalle.
kör du android telefon kan du installera TrackChecker och hålla koll den vägen.
Hej!
Jag beställde 2 boxar från Mydalle den 27/2 och ordern syns inte på hemsidan. Jag har mailat dem i flera omgångar och först ville de ha telefonnummer för att lämna till fraktfirman. I nästa mail skulle de skicka spårnummer för paketet nästa dag för att fraktfirman inte hade uppdaterat sin databas. Nu svarar de inte på mina mail.
Jag vet inte om jag har otur eller om jag blir blåst...
Uppdatering: Jag fick tag på dem via skype och fick ett spårningsnummer. Paketet är i Paris och på väg till mig.
Finns det någon kinabox med dvb-T2 tuner?
Vill varna för sajten dm800.eu deras dm800se var skräp. Köpte en box därifrån för ca 3 veckor sedan (ca 1750kr ink frakt) och HDMI porten dog efter 4 dagars användande. Har frågat dem om jag fått ngn kompensation för att köpa ny och jag fick 100kr avdrag, samma erbjudande man får ändå varje gång man beställer. Vet inte om det är ngn ide att försöka skicka tillbaka den för utbyte. FRakten är dyr och jag har läst på lite olika forum att folk inte brukar få ngt tillbaka. Vad tror ni? Jag har nu iaf sålänge beställt en ny på mixeshop.com och den verkar betydligt bättre i kvallitet, de kallar den "D6" lite tyngre och den var billigare. Jag betalade 1550kr ink frakt
+ till mydalle.com för leverans.
7dagar till norra Sverige.
Jag har köpt typ 20boxar totalt från http://www.yaoxincn.com/
Finns två msn-adresser där man addar. Sen säger man vad man vill ha...
"2pcs DM800SE Wifi Cable how much?"
Sen betalar man via paypal och du har grejerna på DHL Arlanda inom 3-4 dagar. Ring DHL och säg att du hämtar själv.
Nada tullavgift då det är skickat som gods (typ 100:- totalt för 3-4 boxar).
Beställde tre nya idag faktiskt. och ja, du får alltid ett invoice number från DHL av dem...