Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av Minime Umm detta menar du? precis, men hur gör jag för att installera mgcamd 1.30d?
är alla otrevliga mot en för att man är en skåning haha
Citat: Ursprungligen postat av dexon när jag öppnar den mappen du sa på db under manuell inst är den tom. My bad, det var en ZIP fil... Tror endå du borde ha "äldre" softcam som man kan ladda ned via DreamBox menyn...
Citat: Ursprungligen postat av dexon precis, men hur gör jag för att installera mgcamd 1.30d? Du har en filhanterare i boxen där du markera och väljer installera...
ush skåne, lmnar denna tråden nu, du kommer aldrig få igång det.
Citat: Ursprungligen postat av dexon är alla otrevliga mot en för att man är en skåning haha Mest besviken på att du inte är tjej...:rolleyes:
Citat: Ursprungligen postat av sleddog Du har en filhanterare i boxen där du markera och väljer installera... vart hittar man den?
Citat: Ursprungligen postat av sleddog Mest besviken på att du inte är tjej...:rolleyes: hur många bilder på en måste man lägga upp för att ni inte ska tro annat
Citat: Ursprungligen postat av dexon vart hittar man den? Bluepanel, blå knapp -- file manager
Citat: Ursprungligen postat av Minime My bad, det var en ZIP fil... Tror endå du borde ha "äldre" softcam som man kan ladda ned via DreamBox menyn... men kan man inte zippa upp den o lägga in den i db?