@Aer
Logga in på ucs2000 så ser du din status, kolla även hur många areor du har ute.
Kör du med F&F ?
Utskriftsvy
@Aer
Logga in på ucs2000 så ser du din status, kolla även hur många areor du har ute.
Kör du med F&F ?
Ja, jag kör med F&F.Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Det jag ville ha var en total status, jag vet vad jag själv gör (för det mesta). Vad gör andra, hur ser det hela ut, hur många söker per dag/vecka etc. hur många areor har sökts, när förväntar man sig en lösning, om fler går med hur påverkar detta arbetet, mm.
Som sagt allmän information.
Om du tittar ganska långt ner i menyn så står där "STATISTIK" där kan du få lite info...
Jag har bara suttit och matat på areor på de 16 datorerna jag har tillgång till har kommit upp till ca 590 areas. Men finns det något jag kan göra med de resultaten jag får? Just nu låter jag dom bara köra på och litar på att när dom är flushade så kontrolleras dom?
Den kontrollen som görs är bara om du hittat nån matching... Isf skapas found.key i samma mapp som ditt ucs program... Den kan du ladda upp på ucs hemsida... Annars så kollas bara att hashen stämmer och du får en ny area att söka...
Men hur vet man att man har hittat denna mystiska nyckel? Vad är det för nyckel igentligen? Vad kommer den att hjälpa till med?
Just nu sökes det efter bevis på hur algomitrin fungerar... Och när/om det är klart så KANSKE det går att fixa... Men det är inte säkert...
nu har jag varit medlem i 3 år och jag undrar varför släpper dom inget progg så man kan köra på linuxdatorer.....
Kom att tänka på en sak igår.
Svaret på viaccess-gåtan ligger i en viss area, eller?
Keyfinder och F&F väljer en area att söka igenom helt slumpmässigt, eller?
Borde det inte då vara teoretiskt möjligt att ucs200 lyckas knäcka koden typ, imorgon?
Jepp, den kan vara precis var som helst, det kan vara en alldes ny medlem som söker sin första area som hittar den