Är det någon här som har en clone VU+solo2 som kan rekommendera en sådan eller är det så
att en original är bättre val? Hur är det med mjukvara, är det bara att köra in från valfri eller sitter det simkort i dessa med?
Utskriftsvy
Är det någon här som har en clone VU+solo2 som kan rekommendera en sådan eller är det så
att en original är bättre val? Hur är det med mjukvara, är det bara att köra in från valfri eller sitter det simkort i dessa med?
Vad jag har läst, tror det var på dreamoem, flashar du med fel image så kommer du få hw-fel. Sen spelar det ingen roll om du försöker flasha med rätt, den kommer inte boota upp. Det är ju bara ca 700kr extra för en original, hade inte chansat för så små pengar.
Jag skulle vilja säga detsamma. Med tanke på att Vu+ original inte är så mycket dyrare än klonerna hade jag valt en originalbox. Förutom att kvaliteten antagligen är bättre så slipper man problem med att leta patchade images. Och så blir det mycket enklare med ev. garanti-ärenden om du köpt den i Sverige.
Ska prova en original vu+ solo2 o se om den tom. Bräcker min gamla 8 k maskin
Sent from my iPhone using Tapatalk
Om du åkte på tull, vad skrev dom att paketet innehöll?
Varför i h-e köpa en klon vu+ solo2 som kostar nästan lika mycket som en orginal box? Är det då inte skönare att ha en orginal box med tillförlitlig granti på + köp i sverige.
Jag har för tillfället bara en dreambox. Men skall ha en duo2 till sommaren då den är lite för dyr att inköpa just nu efter att precis köpt ett helt hemma biosystem med projje och duk med mera.
men ja man måste ha patchad image på en vu+ klon. Jag kommer nog köra black hole tror jag inte säker än. Beror på hur pass bra pli sköter sej i framtiden