jävla påhopp! lär dig använda skriften istället så alla förstår!
Sen är det jävligt konstigt att det alltid i dina kloner går att använda original-images utan patchning, men för alla andra som har kloner måste använda gamla eller patchade imagsar!
Utskriftsvy
jävla påhopp! lär dig använda skriften istället så alla förstår!
Sen är det jävligt konstigt att det alltid i dina kloner går att använda original-images utan patchning, men för alla andra som har kloner måste använda gamla eller patchade imagsar!
Du ska lära dig att förstå.........du behöver verkligen stor tandläkare!!!!
Jag kan spela in en video jag lägger in original image i en klon vu+solo2 men du ska hålla käften sen ok....du tror att man kan inte lägga in original image i klon box?
vet du inte hur många företag bygger vu+solo2 i Kina?alla är skit?på vissa kloner man kan även lägga in original image !!!!
du behöver läsa mer.....annars du kommer aldrig gå fram läs bara ok
vad gör ni här egentligen?ni skaffar bara problem.....ingenting annat....gå och lägg dig nu ok original prut kungen
Media player. värde 45usd
finns tydligen en nivå upp till 300kr innan det blir mera kostsamt
Valde DHL, men FedEx tog över
BH 2.0.6 var i boxen å funkar bra.
Kul att streamkanaler fanns inlagda, viasat HD mfl.
Jovisst orginal är alltid bra, men ändrade mig i sista stund från dm800sehd till vu+solo2 (1600kr+ 199kr)
Tråkigt att det skall hackas på medlemmar😒
Herregud vilket gnabb det är här.
Är av uppfattningen att kloner måste bekämpas då tex openpli vägrar stödja dreambox i framtiden. Det får i te bli samma sak med vu+ boxarna att mjukvaru stödjet tappar tack vare piratkopieringen med kloner...
men jag skulle aldrig göra rena påhopp utan informera att orginal finns till nästan samma pris. Skiljer ca 500 spenn. Är det då inte bättre att lägga de pengarna och veta att man får riktigt garanti och den svenska lagstiftningen ang postorderköp och sånt. Plus att det faktiskt är den riktiga hårdvaran och inget falskt skit?
Nu tänker jag inte lägga nån värdering i klonens vara eller icke vara, men det är ju inte pga kloner som Openpli slutar göra images till Dreambox, där behöver du nog läsa på lite.
"OpenPLi stops actively supporting Dream Multimedia STB’s
With the decision of Dream Multimedia to abandon open source for their STB’s, our motivation for dealing with the consequences of that has dwindled.
This has gotten to the point that we are no longer willing to apply Dream Multimedia specific patches, which is why we do not support their v2 STB hardware."