Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av dexon men kan man inte zippa upp den o lägga in den i db? Du måste ändå installera den.
Citat: Ursprungligen postat av sleddog Inte om det inte är skrivet på brösten... Ahh nice toutch :-)
Citat: Ursprungligen postat av dexon ser ändå bara en tom map i db, men kan jag köra med: mgcamd 1.31 mgcamd 1.35a vilken av dom isåfall? Kör med 1.31, glömde att du har ett nytt viasatkort.
Citat: Ursprungligen postat av sleddog Zippa upp filen i temp och sen så använder du telnet ;) hur använder man telnet då?
Citat: Ursprungligen postat av dexon ser ändå bara en tom map i db, men kan jag köra med: mgcamd 1.31 mgcamd 1.35a vilken av dom isåfall? Är det nyare ViaSat kort med "Gul" pil så bör du köra med MgCamd-1.30d, blir väldigt hackigt tv tittande annars...
Citat: Ursprungligen postat av sleddog Kör med 1.31, glömde att du har ett nytt viasatkort. så nu är 1.31 installerad, inga config eller?
ge ditt nummer till sleddog nu
Citat: Ursprungligen postat av dexon hur använder man telnet då? Kankske bättre med detta http://www.digitalworldz.co.uk/14412...stall-via.html
Citat: Ursprungligen postat av dexon så nu är 1.31 installerad, inga config eller? Japp även config
Citat: Ursprungligen postat av R1ckard ge ditt nummer till sleddog nu Jag blev så kåt så jag måste in till frugan nu ;) Så jag överger tråden, skall bli spännande att se vart den slutade ;)