Hej, jag har ett guld kort och ska slå in koderna hela tiden får jag upp röd ruta me fel... hur ska ma göra??.. fnns de en sia här där destår eller? isf var? snälla, har haft kortet å koderna skit länge men fattar ju aldrig.. bli galen nu =((
Utskriftsvy
Hej, jag har ett guld kort och ska slå in koderna hela tiden får jag upp röd ruta me fel... hur ska ma göra??.. fnns de en sia här där destår eller? isf var? snälla, har haft kortet å koderna skit länge men fattar ju aldrig.. bli galen nu =((
kör med funcard+slipstream så funkar det kanon :D det billigaste funkar bra :o :dance:
Jag uppdaterade mitt guldkort till AU mha GEO 34CW-filer från Morphex, och efter det fungerar allt perfekt utom PPV-sport.
Går det lösa så att även den kanalen fungerar?
Går inte få AU på PPV-sport. iallafall har inte jag hört om nån som fått det att fungera.
Jodå, det funkar. Kör med Geo32 så får du in PPV-sport. Enklast är ju och ha 2 kort.
kan nånn koderna till comhem. var svella fråda
Jag har provat med det mesta. Igår sent fick jag in allt utom c+ och tv1000 mm. Filmkanalerna + PPV.
Jag har bränt 34geoo men kanske gjort fel. Jag har cardpro som jag kör i Multiprobrännaren.
Jag har också tryckt in manuellt remotekoderna (0A) (1350).
Vad gör jag näst. Jag förstår inte alla utryck här då jag är ganska ny på att bränna. Mitt satellit fungerar däremot klockrent alltid.
Om jag har i cardpro först Flash sen EEINT sen EEEXT. Var lägger jag då EE filen och Pic filen på ett galaxy gk???
Har du varit inne på Comhits guider och tittat.Kanske finner du något intressant där!//MVH :idea:
Ja, jag har sett guiderna och gjort preics enligt det. Det var nog därför jag fick in grundprogrammen, visasat sport, tv+ mm. Men ej C+ tv1000
är det någon som vet om tex det är på en nyckel som man kör fake koder tex 0e eller 0f