glömm usc2000.
Bortkastad datakraft.
Nu krävs det nya initiativ.
Moderatorerna för usc2000 borde nog fattat det själva.
Sorry boys and girls.
New game new balls.
Utskriftsvy
glömm usc2000.
Bortkastad datakraft.
Nu krävs det nya initiativ.
Moderatorerna för usc2000 borde nog fattat det själva.
Sorry boys and girls.
New game new balls.
va inte så negativ..ju fler dom är desto större chans att det knäcks!Citat:
Ursprungligen postat av jhampus
btw..det tar inte mycket kraft! den tar den resterande kraften..allt annat går före
var precis inne på ucs2000. Kollade på "statistik" Där så jag att det stod "funna nycklar" Vad jag tidigare har läst och förstått är det bara EN nyckel man söker efter. Men under funna nycklar var det 400 någonting. Vad är dessa nycklar för några?
@jhampus
Alla har rätt till sin uppfattning och nu vet vi din
@klas
Om du kollar igen så ser du att det är MKs till BBC prime, det var ett kör för dom förra året för dom som ville, alla 341 aktiva Mk hittades :P
Om man kollar på vkeys så ser man att dom lyckats att få ut op-nycklar ur: NTV+ ID: 01 A4 00. Jag vet inte alls om det är at samma typ som boxer använder, men det är väl ett litet steg i rätt riktning, hoppas jag!! Vad jag sett tidigare så har man inte fått ut nycklar ut den providern titigare. Eller??
OK, vad är Din lösning?Citat:
Ursprungligen postat av jhampus
Man skall inte kritisera utan att komma med alternativ, tycker man att det kostar för mycket att titta på betalkanaler, då gör man något åt det eller försöker. Så länge det inte finns ett annat förslag att ta ställning till är det väl bara att köra på för det blir väl inte bättre av att vi slutar eller ?
Kört in det på bägge burkarna + lappen... Skönt med lite jävlar anamma och med lite tur kanske vi kan hjälpa varandra till fritt TV- tittande igen !!
Hoppas det funkar!!
//Req. :D
Jag har inte märkt att det har blivit någon skillnad fast ett dussintal har börjat med att hjälpa UCB2000.
Man vet ju inte ifall det är bortkastad tid eller inte när man aldrig får läsa om några framsteg! :?: :?: :?:
Ifall någon vet nåt nytt så kan ni ju gärna säga det till mig, eftersom då måste jag ha missat de!
:!: :!: :!: :!: :!:
Den dan det funkar igen kommer alla som gnällt att vilja ha koder mm ... så är det bara.
Håller med om att man känner sig som sköldpaddan "Rally Kalle" som var på TV. Har hunnit med 19 areor av de 100 jag tror jag orkar köra med dygnet runt apparater.
Är det verkligen (K) Kilo = 1000 nycklar som visas? Kan man köra 11700 (K) nycklar på en dator med 3DES? Är jag bara trött eller har jag fel ...
Ja eftersom det står xxxxx K keys/s så är det det... :)