som jag sa SCB (Statistiska Central Byrån ifall du inte vet det) är källan så kom inte och säg att jag saknar källa... man kan ju inte räkna studerande,förtidspensionärer osv som arbetslösa som moderaterna räknar... men dom ska ju alltid mygla med siffror.... nuvarande arbetslöshet är 5.5% och med marknadsåtgärder inräknat är den 8.5% och dom sifforna var betydligt högre 94... menar du att det inte fanns några studerande när moderaterna var i makten? hur ska folk få jobb om dom inte studerar? att många gör det är ju bara positiva siffror... nää ta och häng med lite grann istället för att anklaga mig hela tiden för att komma med felaktiga uppgifter och lögner osv... är det nån som gör det så det ni moderater och co... och visst har vi hög arbetslöshet här det har jag inte sagt nåt om men det är ändå bättre nu än det varit så det märks av även här att jobben blir fler nu... men det hjälper ju inte då ingen vill anställa en som inte har bil och körkort eller saknar erfarenhet... och än en gång varför ska sjuka,barnfamiljer och förtidspensionärer få det sämre?