Börja med att klistra trådar med de vanligaste frågorna t ex Har en Tråd om MII - problem, Utrustning tråd osv. Då skulle antalet trådar minskar drastiskt....
Utskriftsvy
Börja med att klistra trådar med de vanligaste frågorna t ex Har en Tråd om MII - problem, Utrustning tråd osv. Då skulle antalet trådar minskar drastiskt....
Har ordnat en tråd gällande MII nu iaf.
@Thåström
De betvivlar jag, folk här på forumet kan inte hålla sig till en tråd om de är skapad om ett visst problem. Så varför skulle de gå om de skapades en tråd som heter MII, varför skulle alla hålla sig till den heltplötsligt. Vad skulle få de att skriva där när de måste göra en ny tråd som berättar att MII är dött och de redan finns en som heter "Svart igen ect...."
Förstår du hur menar?
Jag var från början novis, när det gäller detta som forumet handlar om. Men nu har läst olika inlägg i detta forum och är inte helt novis längre. Framför allt gillar jag snabbheten bland medlemmarna, om man har något problem. Forumet är inte bättre än dess medlemmar. Så många av medlemmarna skall sträcka på sig och ta åt sig av berömmet. Hoppas att det fortsätter så här.
Jo, jag tror att jag förstå vad du menar. Men är den klistrad så borde de för jävlen fatta att de kan posta sin MII undring där. Har erfarenhet från ett annat forum där de klistara en massa trådar om frågor som dyker upp rätt ofta, och skulle det dyka upp en fråga som passar en i någon av de klistrade trådarna så slänger de in den frågan där, och sedan låser de den nyskapade tråden.Citat:
Ursprungligen postat av Stimo
Verkar vara ett bra Forum. Har precis registrerat mig här.
MVH, JB
Forumet blir bara bättre o bättre....
Bra jobbat Crew :wink:
Blev medlem för 10minuter sedan och
och detta verkar kanon
Välkommen till Forumet Phuu, känn dig som hemma.
Kan ni inte skapa ett eget "forum" för cardsharing.
Nu så är det trådar i comhem, boxer och canal digital
Skulle det inte vara lämpligt att ha allt samlat på ett ställe?
/Markus