Thåström undrade om Viasat har World Cup.
Yes, både i hockey och handboll.
http://www.viasat.se/index.phtml?pag...t=36984&nav=79
Utskriftsvy
Thåström undrade om Viasat har World Cup.
Yes, både i hockey och handboll.
http://www.viasat.se/index.phtml?pag...t=36984&nav=79
har både boxer och canal d-mottagare med cam ,men jag tror inte tv3 är gratis allt för länge. vi får nog hålla tummarna på de tekniska grabbarna.
Satans helvetes jävlar! Om viasat hinner byta till NDS så jag missar world cup kan jag ju lika gärna gå ut i skogen och skjuta skallen av mig!
Jag trodde det skulle gå på SVT! Jag som redan var deprimerad!
Viasat är inget skit att ha..allt det bra är på CD ;-)
Ifall man är så desperat av 3an så han man en Boxer på lager :)
Har själv haft allt via satellit tills jag flyttade ifrån huset. Exet däremot bor kvar i huset och hon har precis skaffat sig abb på Boxer för att täcka upp några kanaler.
Själv väntar jag på att de ska komma någon signal eller indikation på när man kan se C*mslems hela utbud.
Annars får de väl bli mer träning ute i de härliga vädret med en massa babes ute. ;)
för min del blir det inga abonnemang köpta...
här i finland får vi inga svenska kanaler om vi tar via sat abbonemang, så det blir nog bara att titta på CD så länge.... Å så tittar man ju bara nån timme i månan typ, så spela roll!!!
Skall kanske skaffa DVB-T (usb) till laptopen så får man ju TV3 iaf...
/mami
Konstigt att alla tycks vilja ha viasats utbud med p-kort, men ingen tycks gilla deras kanaler. :?
tyvärr så blev jag av med viasat för några veckor sen... Pga nån i familjen va tvungen ¨å stänga av skit boxen.. Å ska jag va ärlig så har vi klarat oss på CD.... HAr ju tom abb. på det... Men visst e det kul om NDS blir knäckt igen... saknar faktiskt reality å ticket 2 :wink: lite... Men får klara mig med kiosk 9,10,11 så länge =)
Skulle inte betala en krona till dom jag nöjer mig med cd
Aldrig i livet att jag betalar för skåpmaten dom visar på viaspratt. Jag är i princip bara intresserad av fotbollen. Dom har missat La Liga, en anledning mindre att ha det. Då återstår CL och landskamperna. DET hade jag möjligtvis kunnat betala en liten slant för, men 400 spänn i månader + alla andra avgifter? Så jävla korkad är jag inte.
Ska jag vara ärlig har jag nog inte tittat på viasat på ett par månader om man räknar bort CL och landslaget (avspark kan inte räknas som ett program!).
Alltså, det Viasat missar är ev reklampengar o s v.
Men vad jag har hört så kommer antagligen Viasat att ligga öppet något halvår till med lite tur, eftersom dom har misslyckats med alla uppdateringar och skit...