BRÄNNARE:
www.adteknik.se
Kort:
www.chipcardstore.com
MII - www.smartcard.tv (alternativ)
Utskriftsvy
BRÄNNARE:
www.adteknik.se
Kort:
www.chipcardstore.com
MII - www.smartcard.tv (alternativ)
det gåt ju att köpa m2 här också www.chipcardstore.com
Det enda som hänt med keycard är att man inte får upp några kort med Sverige som landsval, byt till danmark så är det inga problem, det står också att allt kommer numera att skickas från Danmark.
Så kontentan av allt är att ni får läsa och betala på/med danska men affärerna rullar som vanligt.
Läs gärna domen här www.marknadsdomstolen.se
Det finns ett företag som heter www.emb.dk, vet ni vad de är för några?
Finns också ett som heter www.sakerhetskort.com.
Viasat ringde hem till mig idag och ville hjälpa mig att uppgradera boxen .
Varför ska jag göra det,jag har inget abb.
Jo jag ska ha ett 24 mån abb.
Jag bad honom att ta sig.Jag skulle ringa kundtjänst och prata med dom.
För annars kunde jag få problem.
Med vad skulle jag få problem,vill jag ha viasat så uppgraderar jag den dagen om jag vill ha ett abb.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska få för problem.
Jag har retat både kundtjänst och den här killen.Men vad gör det.
bra sider! :smile:
men t-bird man kan väll inte beställa från danska sidan på kycard när ja ska beställa så är danmark redan förinställt och ja vill ju inte att min grejer ska komma till danmark :wink:
Jag bestälde en gång i mistag från Danmark Mll kort Det tog nogån dag extra tid tils det kåm.
:shock: :shock:
Det enda som hänt är att du inte kan läsa, betala, få levererat från Sverige. Dom levererar vart som helst från Danmark.
Så jag fattar inte vad som skulle vara problemet
Precis! Man kan fortfarande köpa kort lungt och stilla utan panik. Svenska myndigheter kliver snart in på lagar som styr frihandel och yttrandefrihet och blir åthutade i någon EU domstol.
Jag anser det vansinne att en svensk myndighet kan lägga sig i vad som säljs när korten inte är apterade. De KAN avändas för dekoderapplikationer, men det är ändå inget skäl att förbjuda försäljning.
Det poppar bara upp någon annan som tar över. STOP är en mycket korkad organisation, vi skall vara glada att de tror på den och att de finns.
Deras styrelse och framförallt ordförande är ett enda stort rundningsmärke, en inneffektiv organisation.
Se bara hur fri-TV exploderat till en JÄTTEMARKNAD. Resultatet av att bara jaga och stoppa folk på nätet, helt vansinningt, här finns flera än någonsin.
okej så då går det att köpa från danmark också då :D