Jo... Men som sagt skulle dom byta ut massvis med kort... Och jag har ett stenålders kort här hemma som fortfarande fungerar och som jag betallar för... Så jag tycker jag borde ju få ett nytt kort snart då... Och än har jag inte fått nått...
Utskriftsvy
Jo... Men som sagt skulle dom byta ut massvis med kort... Och jag har ett stenålders kort här hemma som fortfarande fungerar och som jag betallar för... Så jag tycker jag borde ju få ett nytt kort snart då... Och än har jag inte fått nått...
Är de bara 90 000 kort de gäller dom har ju över 800 000 kunder i dom nordiska länderna så 90 000 tycker jag låter lite ?????????
Jo men det kan vara 90 000 gamla kort... De nya kanske klarar av ändringarna...
Fonzie : LÄS mitt ANDRA meddelande i denna tråd.
Frågorna kvarstår dock, som jag ville ha svar på (Möjligen andra här oxo?) :
1. VAD innebär detta rent konkret för "oss"?
2. Kommer detta att "slå ut" TV-tittandet på C D?
Hade ju satellit innan, men flyttade och har C*mfem nu. Tröttnat på att vänta och funderar således att köpa satellitpaket och köra detta så jag har fler kanaler. Detta var iaf min ide, trots att jag bor i en bostadsrätt och "mångfamiljshus", typ..
Fast det är ju klart : Det är ju egentligen ingen som vet om dessa kommer att påverka dessa nycklar som finns ute...så vi kan se C D fortfarande efter dessa?
Det är ju inte säkert vad det är för förändringar som Canal Digital ska göra... Kanske är det bara att få bort de gamla korten från marknaden... Dom korten som det sägs att det går att få ut nycklar ur... Eller så kanske det är någon annan ändring... Time will tell...
märkligt det var ju detta som hände i jan i år
låter som ett gammalt medellande för det finns inga gammla kort ute typ nano 63 som funkar
Mmmm ingen kan ju veta förrän vi är där nej. Tack iaf....tiden får utvisa om det blir grönt , gult eller rött ljus.
Om inte jag har helt fel så har CD bytit ut vissa serier på kortena med jämna mellanrum, varför vet jag inte.
helt ärligt så oroar jag mig mycket mer för att bli av med viasat just nu, visst tv1000/ticket osv är helt värdelöst i jämförelse med c+/kiosk etc (och dessutom tv4 och kanal5), men när jag tänker efter så är det tv3/danmark/norge/3+/ztv jag kollar på mest i slutändan :(
Förr eller senare måste väl VG bli knäckt. Även om det nog blir senare? Faktum kvarstår att de lär ju bli en höjning av försäljningen hos Viafnatt kortsiktligt. Min teori dock, men åas är jag ju inten expert på dettas område. Önska kan man ju, eller? :)