Du har rätt som vanligt Rattle :wink:
Utskriftsvy
Du har rätt som vanligt Rattle :wink:
Ja men glöm det då för faan. Men jag frågade bara om det fanns någon annan som visste något. Hade jag velat ha en massa andra komentarer så hade jag skrivit det!
Ta det inte så...Citat:
Ursprungligen postat av mickeimaras
:wink: :wink:
Men det är bara det att det är alltid en polare som kan fixa och sen ser man inte något mer..
Men har du rätt så är det guld men nästa gång så kan du väll skriva när det finns konkreta svar :wink:
där e jag lite på mickeimaras sida ...
han fråga bra och det svar han ville ha va typ jag det e på gång eller nej det står still
alla e vi nyfikna på vad som händer !!!!
Det är så mycke inlägg om detta med polare och så, bättre att vänta tills man med 100% säkerhet vet om det är knäckt eller inte.Citat:
Skulle du ha rätt så är det KANON
Kom gärna tillbaks när du fått ännu mer info. Som de flesta säger är det ju en kompis kompis blablablabla som vet något....
Så var det då Torsdag idag...............Citat:
Runt S-valls trakten finns det mycket polare också som hör.
Jag brukar säga kolla lite på dessa sidor för om och när så får vi veta detta här.
Har fått erbj av "Robban " att för 140:-/ mån skall jag få + Kanalerna priset har gått ned lite ?? vad detta kan bera på...
Snart är det fredag!!
När det väl är knäckt så kan det ju inte komma fram här iaf, om det inte är personen själv ifråga som talar om det.
Alla andra är ju bortskrämda av "proffs" !!! ???