kan man plugga i en viaccess modul i boxen o ett guld kort kommer det att funkar tro ? :roll:
Utskriftsvy
kan man plugga i en viaccess modul i boxen o ett guld kort kommer det att funkar tro ? :roll:
Ja om du har fungerande fil.Citat:
Ursprungligen postat av Nisse100
Vad jag vet finns inte detta till boxer.
Eftersom comboboxen bara är en mottagare (som vilken som helst) för marknätet så fattar jag inte vad Viasat håller på med. Sagem, Nokia etc betalar väl ingen licens till Viasat heller?Citat:
Viasat och Canal Digital är konkurrenter som tävlar om samma abonnenter. Viasat kommer ALDRIG att släppa ifrån sig TV3 till konkurrenten, det vore vansinne.
En ide till Viasat - lås ute alla tillverkare av boxar och kräv licenspengar. Måste vara bättre att möjligen få lite licenspengar än att ha några tittare.
Vad Viasat skulle kontra med är en liknande box för Viasat satellit, samt marknätet, så att kunderna med en enda box kan ta emot Canal Plus också. Men det är klart - C+ är ju betalkanal...
Nåja, huvudsaken är att kunderna får lida :P
V*a*at borde ju vara glada att CD gör reklam för deras kanaler och delar
ut boxar som kan ta emot deras kanaler.
Jag håller med fullständigt
Vad jag vet ska väl Boxer köra med ett system som kallas V*a2.....?
Dessutom är ju V*as*t och CD konkurrenter och vill roffa åt sig de flesta tittare. Verkar ju inte så värst fördelaktigt att låta dem jobba emot så pass att vi - som 3:e part drabbas.....trist är det iaf, men bra för oss på längre sikt pga "free TV"? :D