håller med har själv en serial 3,5
och den tar alla Kort
Utskriftsvy
håller med har själv en serial 3,5
och den tar alla Kort
Jag gör presis sammasak såm du bräner kort det får framtiden visa hur länge det huvudsaken går at bränna kort kanche nästa gång blir det helt annantyp kort ock brännare, det fins intte någån framtidsäker brännare det är bara ADteknik såm har reklam för det.Citat:
Ursprungligen postat av TouchMan65
Användbart kanske?
http://www.adteknik.se/swedish/faq.htm#4
hmm.. na. jag är ganska inställd på att skaffa en MP 3.6 USB. Det har jag nog varit redan från början när jag kollade på brännare. Det verkar ju som om den är väldigt bra ändå? Klarar typ alla kort etc.
Så den borde ju fungera minst lika bra som infinity brännare, Eller?
Inget ont om Infinity. Har ju inte någon erfarenhet av denna brännare. Men visst borde Infinity ju funka minst lika bra som MP3.6USB. Har dessvärre inte sett någon test av dessa två, så visst vore det av intresse.
Naturligtvis finns det ingen garanti för hur länge man kan bränna samt när ett nytt kort kommer, osv osv. Vi kan ju trots allt bara se dagens kort - inte morgondagens. Alla brännare varar ju inte för evigt. Dock är jag av den uppfattningen att ska man köpa något, ser man till att få det så bra som möjligt utefter de förutsättningar som då råder just under köpdagen. Sedan kan ju förutsättningarna ändras med tiden. Det är bara naturligt och inget man kan påverka.