Klart dom ska!!!! Man ska dela med sig vet du la! :lol:
Utskriftsvy
Klart dom ska!!!! Man ska dela med sig vet du la! :lol:
Exakt :D
Tycker inte du det Xanoc? Se det så här att dom förser ju oss jusst nu med nycklar. Då dom börjar koda varje dag så borde dom ju förse oss med au om dom inte då skiter i oss....
Villket jag tror kommer hända.
Ni tror tydligen fortfarande att m2-maffian själva hackar nycklar??? Jag tror inte dom vill dela med sej av sin ynka mk som dom har betalt 100-200k för så att CD kan döda den på en vecka eller två.
Tänkt för helvete, tänkt eller gör som alla övriga idioter och rösta på grisen och låt andra tänka och jobba.
Näe braindead, det tycker jag inte, jag har ALDRIG varit för "Free-Tv" av den enkla anledningen att kan alla titta gratis varar det bara en kort stund, kan några få titta utan abonnemang så varar det MYCKET länge, så enkelt är det. M2-folket kommer defenitivt att skita "i er" så småningom, dom har gjort sina slantar, kanske skänker dom "er alla" en AU-fil det sista dom gör för att s.a.s. lämna branchen med flaggan i topp, vem vet, tiden får utvisa detta...Citat:
Ursprungligen postat av braindead
Betänk det här, om vi räknar samman M2/Ti/Basic/Emu så kanske vi har (vilda gissningar) 4-500,000 som tittar utan abonnemang, om det sen florerar 5-10,000 st. AU-kort, vilket tror du påverkar en leverantör (CD) mest? Var tror du dom lägger sina resurser...?
Abbonerar du så är det inget konstigt att du har bild :roll: :D :D :DCitat:
Ursprungligen postat av nicko1
Ok förlåt kasnke gick på lite för fort med för god min sorry..
Men som en vis man sa: -Även solen har fläckar