Foto o foto...Au kan man lägga in på ett vanligt MII....o de finns visst....jag har haft ett....det kan jag lova....!!
Varför ska ni hela tiden bevisa att det finns sådana kort...???
Toyen
Utskriftsvy
Foto o foto...Au kan man lägga in på ett vanligt MII....o de finns visst....jag har haft ett....det kan jag lova....!!
Varför ska ni hela tiden bevisa att det finns sådana kort...???
Toyen
Varför denna facination över AU kort?
Det är aldrig något som kommer att bli publikt (hoppas jag innerligt)
Att ständigt höra att någon har det är fullständigt ointressant, det är lika kul som att stå och jämnföra vem som har störst vid pissrännan :lol:
Den som inte förstår att AU kort är det största hotat vi har mot att kunna se CD ska nog sätt sig och ta sig en funderare.
T-bird kan du vidareutveckla det där med största hotet :?:Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
// X-Files
de stämmer som JPC säjer,de finns autouppdaterande CD kort ute,som har fungerad sen några veckor tillbaka,har själv testad dom ett tag.dom säljes för 1500 till 2000kr st,men änsålänge vill dom inte att de spridas för mycket,kanske lite senare.
Jag stuntar i AU kort och det är brå att det är inte publik för då kan CD titta på det lite närmare och bom låsa det. Sålänge det fins filler och folk såm tar fram dom är jag glad är glad för det också att CD kodar om för då vet jag att de som tar fram filler o koder utväcklas också i sina arbeten!
de har du helt rätt i
@X-Files
CD är inte dummare än att dom vet vad som finns på marknaden. Sålänge som det bara fungerar som det gjort hittills att man får koda om själv vid varje kodbyte så är det mest entustiaster som håller på med alternativkort.
Om AUkort skulle bli allmänt tillgängliga så skulle dom tvingas till större ändringar i sin kryptering och vem vet om det då skulle finnas några koder alls. Om CD fick händerna på ett så skulle den MK:n vara död på 10 röda sekunder
Titta i backspegeln, det fanns dom som tyckte att program som mkextrakt var guds gåva till gratistittarna, idag skulle nog domflesta fd comhem, boxer, viasat tittarna vara nöjda med ett remotekort.
helt rätt,de bara att tar de lungt,sålänge M2 finns.
Vet inte så myvket om alla olika kort men 1 på jobbet har köpt ett som kodar om sej själv + tjejens brors kompis har också köpt ett vad är det för kort han på jobbet sa att det stod någonting med 44 på kortet
:!: Hej att det ska sådant tjat om AU kort,det tar bara nån minut att bränna om kortet,
var glada att det fungerar som det gör med nya filer efter några timmar!!!
einar