Att starta pajkastning hjälper ingen!!!Citat:
Ursprungligen postat av jhampus
Utskriftsvy
Att starta pajkastning hjälper ingen!!!Citat:
Ursprungligen postat av jhampus
Vi vet ju inte om det är sant det dom säger och jag litar inte på dom :-(Citat:
Ursprungligen postat av Fonzie
Dom säger inte att AU korten haft samma MK, det kan vara samma SA serie eller så är det en viss korttyp som är släckta.
Om det nu är svenska kort vad f*n gör dom då hos en dansk nasare :roll:
Tydligen är det inte helt kört .....
"Conax are back on Vr3 now Updated 23/12/2004"
Är det möjligt att de skojar med oss, och att de kommer ut med filerna den 24 december som en julklapp? De har ju fortfarande kvar den där inga filer innan 24e december notisen där!
Ta det lungt det kommer koder men inteföre julafton
då får vi se Kalle och de övriga
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: GOD JUL
[quote=T-bird][quote="
Vi vet ju inte om det är sant det dom säger och jag litar inte på dom :-(
Dom säger inte att AU korten haft samma MK, det kan vara samma SA serie eller så är det en viss korttyp som är släckta.
Om det nu är svenska kort vad f*n gör dom då hos en dansk nasare :roll:[/quote]
1. Jag har med egna ögon sett ett au-kort som inte slocknade vid omkodningen!
2. kopplingen med au-korten och MII ser jag som någon slags ursäkt att dom inte snabbt fick fram någon nyckel.
3. I mina ögon ser jag mest det som ett påhopp på tokiga svenskar (som dock är dom som har hadlat mest MII-kort-kanske det är det dom menar med tokiga?)
Men visst jag är jätteglad att mitt MII-kort funkar igen
Njaa... Dom sa ju att det var den huvudnyckel som dom hade som hade dödats av Canal Digital p.g.a. det hade sålts AU kort som använt den nyckeln...
danskarna klagar för att där var någon som tog en bit av deras kaka.
men razzian var i danmark och det var en dansk säljare som åkte fast.
och kan man plocka fram en mk ur cd-kort så borde man kunna få fram fler.
mvh
t
Visst men saken är ju den att MII dog medan piratkorten fortsatte att fungera...... har dom iaf samma nycklar tror du ???Citat:
Ursprungligen postat av tergo
Har inte hört någoting om nån razzia i Danmark, det hade annars hörts åtminstone här i skåne. De sa det nog som ett skämt att nån i Sverige ska få skulden. Som svenskar gör Norge skämt typ. :D