Men du... Har du hört talas om koncernredovisning??? Klart att dom fakturerar varandra!!!Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
/Trött på besserwissar
Utskriftsvy
Men du... Har du hört talas om koncernredovisning??? Klart att dom fakturerar varandra!!!Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
/Trött på besserwissar
http://www.conax.com/page/ab_history.asp
Om man sen vill snacka teknaliteter om redovisningen så kan man göra det någon annanstans än här.
Frågan är fortfarande: Vad är det som skulle kosta pengar?
Har du nått svar på det besserwisser?
Du é för go T-bird.....arg som ...aén.
Skit i om det kostar pengar eller ej, jag tycker iaf. att dom skall skippa 5 omkodningar minst och sen skall dom pröjsa in nån halv mille till någon av hjälporganisationerna.
Tycker vi avslutar denna diskussionen !!!
Det kostar för oss pirater i alla fall...jag har hört talas om dom som har nött ner chippet på originalkortet och även att man tvingats byta kortläsare!
9V-batterier är ju dyra också.
:-) :-)
hörde av en kompis att cd ska komma med ett nytt system i feb. men man får väl hoppas att det är ett rykte som allt annat när det gäller sånt här, fast de har säkert nått på gång. :evil:
Dom ska å dom ska... Det har vi hört många gånger... Saken är den att många här inte förstår att Conax inte är knäckt än... Hade det varit knäckt hade vi haft AU kort till höger och vänster och MK10 nycklarna hade aldrig tagit slut... Som det är nu är det på snudden till lite tur att vi har det... Så att dom skulle byta från Conax har jag svårt att tro... Eftersom Telenor äger Conax och Canal Digital... Dock kanske dom gör någon lite små jobbig uppdatering med korten... Men det får framtiden avgöra...
inte publikt än. Team PDK måste ju ha något sätt att få fram koder på eller?
vara knäckt men inte är publikt ännu.
Fråga: varför släpper de inte nycklarna? canal digital här väl ändå inget avtal som säger att om det blir knäckt så byter de system?
alla skall skaffa MII så att det kommer in mera pengar.
Hoppas dom skänker lite till de drabbade i sydostasien. :?