En självklar är ju Dawn of the dead 2004 (en remake av Dawn of the dead från 1978). Om man sedan vill tagga ner med lite mindre seriös zombie så kan Shaun of the dead kanske vara något...
Utskriftsvy
En självklar är ju Dawn of the dead 2004 (en remake av Dawn of the dead från 1978). Om man sedan vill tagga ner med lite mindre seriös zombie så kan Shaun of the dead kanske vara något...
asylum dödens salar (tror jag den heter) är jävligt läskig från 2001 tror jag.
Wrong Turn, också ganska läskig.
Vill du se något riktigt rörigt med svängar man knappt hänger med i så rekommenderas nedtankning av A tale of two sisters.
Ska själv se Shutter från 2004 ikväll. Meddelar efteråt hur den var. :lol:
Så här står det på TPB:
A young photographer Thun and his girlfriend Jane discover mysterious shadows in their
photographs after fleeing the sceen of an accident. As they investigate the phenomenon,
they find other photographs contain similar supernatural images, that Thun's best friends
are being haunted as well, and Jane discovers that her boyfriend has not told her everything.
It soon becomes clear that you can not escape your past
28dagar
Wishing stairs är bra.
Det sket sig med Shutter. :cry: Ingen svensk text och tyvärr så är jag inte så slängd på thailändska. :wink: :wink:
Blev Hide and Seek istället å Dakota Fanning kommer att bli något riktigt stort. :P
White Noise var ganska intressant. Inga sedvanliga galningar i skogen eller blodmassaker liknande grejer. Men är man öppen för allsorts horror och inte bara sedvanliga blodmassaker, så är White Noise helt ok att titta på.
http://www.imdb.com/title/tt0375210/
"dead birds" är helt ok
storyn håller kanske inte alltid om man tänker lite men ganska läskig är den.
IMDB.COM