-
TW1 visar semifinalerna och finalen live okodat, förhoppningsvis deltar Sverige i dom matcherna. :D Ni kan se kanalen enligt följande:
Satellit: Astra 19,2 grader öst
Frekvens: 12.662 GHz Horisontell
Symbole rate: 22000
FEC: 5/6
Tyvärr visar de inte morgondagens match mot Schweiz, de visar istället Ryssland - Finland. Kan ni inte se Sveriges match kan ni ju alltid gotta er åt att finnarna åker på storstryk... :D Men det bör väl finnas någon okodad Schweizisk kanal som visar matchen... kanske.
-
TSR/ TSI 2 Lär visa Sverige-Schweiz ..denna kanal finns i TPS utbudet.
Som går o få med Guldkort-Titanium-Fun.
Filerna hittar ni i Filarkivet
-
Var just inne på den fantastiska sidan som visar var den mesta sporten i europa sänds.
Dock var dagens hockeymatcher inte uppdaterade
men jag misstänker att Schweiz matchen sänds på många fria kanaler över både SCH/AUS/DE
säkert andra också.
Tack o lov att man investerade i Europapaketet.
-
TSI2 sänder kvällens match (http://www.tsr.ch/tsr/index.html?sit...jourD=&Ftime=1), precis som Anders_79 sa.
Hotbird 13E, 12399H 27500
-
Nån som vet exact vilken fil man skall ha till guldkortet. Hur proggar man kortet är det samma sätt som gamla CD med spöket??
-
Är ni precis som jag utan Funcard (som behövs för TPS) kan ni kolla på slovenska TV2 som sänder Sveriges match ikväll Free To Air :lol:
Hotbird 13gr öst
12.302GHz Vertikal
Symb. rate 27500
FEC 3/4
Heja Sverige!
-
va ja ser sänder den fta fast ändå med via1
Slovenia TV2 13e FTA (Viaccess 1)
-
Har en samsung 9500 med guldkort och m2. Kan jag få in nån hockey wm?? Snälla hjälp!!
-
Japp det kan du...progga bara ditt guldkort med Guldkort filen till TPS & ART som finns på Filarkivet.
Sen går du till sateliten Hotbird och letar fram satelit packet TPS.
Och kanalen TSI 2 sänder dagens match mellan Sweitz-Sverige.
-
Behöver man ändra tallriken nåt ( har ingen motor ). Är det denna fil man skall ladda ner: Via2ByRenber.zip 3.21 kb (låter lite).?
Ser att den tidiga semin går på tv3+ dansk, och finalen imorgon sänder dom oxå.