Joo jag har ju över 800 kanaler från hotfird så det mesta finns ju men just dessa positioner får jag ju inte in
Utskriftsvy
Joo jag har ju över 800 kanaler från hotfird så det mesta finns ju men just dessa positioner får jag ju inte in
Det hjälper kanske att du flytta talrik åt vänster eller höger 0,5 mm , sen kollar du signal på 10853 igen.Citat:
Ursprungligen postat av triax
Nu har jag varit på taket och bytt antenn till en som var kupad 7 cm isället för 6 cm och vridit och justerat men får endå inte in dessa positioner , är det någon här runt sundsvall, eller norr ut som får in dessa kanaler kan ni höra av er så jag får veta om jag missat nåt eller om jag måste ha en större antenn än 70 cm , jag måste få veta vaför jag inte för in detta, det är en princip fråga för mig, det ska bara fungera, jag har som sagt över 800 kanaler från hotbird men dessa positioner får jag ingen signal från ???????????????????
:-( Jeg kan heller ikke få spice ind på min force. Alle de kanaler på 13øst (horisontal) som lå der i forvejen, kan ikke modtage signalet, det lykkedes mig at finde mulivision-kanalerne, da jeg stillede lnb på 27500. istedet for universal, men hvordan jeg afkoder dem, har jeg ikke fundet ud af endnu. :?: