verkligen ruttet om det stämmer och det gör det säkerligenCitat:
Ursprungligen postat av Leatherface
Utskriftsvy
verkligen ruttet om det stämmer och det gör det säkerligenCitat:
Nja, inte mer än tidigare va? Förut visades den 3:e matchen i veckan på Zap-kanalen (det var i varje fall nästan varje vecka) och förra året skröt de minsann om att de skulle visa 5-6 matcher i veckan på nya Canal+ Sport, men det är ju lätt att säga när det är lockout.Citat:
Men 3 matcher/vecka är tillräckligt för mig, det finns ju annan bra sport också. Däremot bekymrar det mig att de mest ska visa Philly, antagligen utan en skadad Foppa (det brukar ju bli så). Detroit skulle de väl visa i andra matchen så lite höjdpunkter kan det trots allt bli.
jo men jag har aldrig haft zap kanalen... jag har bara kunnat se 2 matcher förut... nå kan det hända att det skulle bli 5-6 matcher i veckan.. men vi vet ju nu va som hände med det.. eurosport förstörde dom planerna... tja man kan ju hoppas att de blir lite andra matcher vissa av dagarna.. va ja förstod av de där får dom bara bestämma match på lördagarna eller om de gällde torsdag också kanske... tja man får väl.. detroit har ju många svenska spelare med nu...
Vi får passa på och njuta på torsdag. Bra med alla svenskar, jäkligt synd att de har tappat så många bra ryssar.
jo.. alltid gillat ryska hockeyspelare.. specielt gamla goda tiden på 80 talet...
Pavel Datsyuk visar att de fortfarande kan sina saker, men nu såg jag följande:
http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=2173127
Hurra!!! Zetas polare e' te'bak's!
Fördelen med att de inte sänder NHL på analoga Eurosport är att jag slipper missbruka videokassetter i år (jag var tvungen att hitta något positivt). Nu har jag ju skaffat en Dreambox för att spela in digitalt så här ska fyllas hårddiskar...
blir missbruk av hårddiskar istället nu då... hehe....