-
om du köper 500t kan du ta emot boxer men inte satellit.. för dom måste du ha 500s... men du kan dela ut korten till alla mottagare till de mottagarna klarar av... att samsungen skulle vara bättre än dreambox tror jag inte... däremot kan väl kanske dreamboxen vara svår för nybörjare att fixa till men sen då allt är fixat så är det inga problem då klarar vem som helst av dom...
-
Dreambox 7025 verkar landa på ca 4600kr utan ny tuner, det är lite mer än jag tänkt.
Så det lutar mer åt 500:an.
Någon som har erfarenhet av cardsplitter till boxer?
Fungerar det tillfredställande? Störningar?
Hörde nån som sa att det skulle sluta fungera framöver.
-
dom ja vet som skaffat de har stora problem iaf... antingen funkar det inte alls eller så kodar den inte alltid av + att vissa boxar stör tittandet på dom andra boxarna osv... långt ifrån en färdig produkt... canal digital börjar ju låsa sina kort nästa år och då kommer det inte funka för det... dom korten är gula tror jag... dom som redan har kort kan köra ett tag till men det kommer vara kört för dom med så småningom... boxer är nog lugnt för ett bra tag till iaf... va ja vet går det inte låsa korten med via2.5 så då måste dom byta krypteringsstandard...
-
Usch då, Har 5 TV-apparater och fick med 2 Thomsonboxar med mitt nyinförskaffade Boxerab.
Vill att det skall vara bekvämt och skönt så jag kan se mina kanaler på vilken TV som helst av dem.
Vad tusan skall man göra.
3 st Dreambox till de som saknar gör ju heller ingen nytta fullt ut.
Jag önskar de kunde hitta på en smidig lösning för detta.