Ska man vara petig så heter det ju likadana, inte lika dana :P
Utskriftsvy
Ska man vara petig så heter det ju likadana, inte lika dana :P
Och varför vill du inte dela?Citat:
Ursprungligen postat av gusgez
...för att jag inte behöver dela mitt enda kort. Jag sitter ju där jag sitter och har bara TV på ett ställe hemma. Däremot vill jag göra det billigare...Citat:
Ursprungligen postat av ehrlin
Så vitt ja vet så blir de ju billigare & kanske t.om gratis.
Du ska inte tro att de bara är å knappa in en kod på TV:n och helt plöttligt så betalar du 100:- i mån isf 399:-
Ja förstår inte riktigt vad du är ute efter, de endra (kända) möjliga i dag är CS.
Okej. Men mina mattekunskaper säger att en månadsavgift på 500kr delad på 10 personer blir 50kr. Och 50kr är billigare än 500kr. Rätta mig om jag har fel.Citat:
ja kan ha missuppfattat CS...men för mig är det att man delar upp ett lagligt abg. hos tex boxer eller canaldigital så att man kan se flera olika kanalar på flera tv aparater utan att tex skaffa ett s.k. tvillingkort (och därmed öka utgifter/mån). Är det helt fel?Citat:
Ursprungligen postat av Snouser
PS. Sen har jag ingen att dela med...bor ute på landet utan bredband...
Hmmm.
Du har väl flera TV-apparater, går utmärkt att dela hemma oxå. Köp bara fler DB.
Lycka till
Okej har du ingen fast uppkoppling så är svaret: Nej du kan inte få något billigare abbonemang.Citat:
jo egentligen har jag väl det (Telia 8/1) men jag ville få Er all bort från tanken att jag vill dela ...vill ju bara ha det billigare...Där TV står är det bredbandet trådlöst 54 Mbit, så..vad kan göras?Citat:
Ursprungligen postat av ehrlin
Säg upp abb o titta på granens!