Nopp... Det är den gamla... Microsoft släppte en update på den i början av veckan... Men finns crack ute redan... Så leta fram Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.512.0.CR ACKED-ETH0 istället...
Utskriftsvy
Nopp... Det är den gamla... Microsoft släppte en update på den i början av veckan... Men finns crack ute redan... Så leta fram Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.512.0.CR ACKED-ETH0 istället...
Finns på torrentbytes...Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Nu bytte jag till v1.5.512.0 av LegitCheckControl.dll. Sedan gjorde jag Windows update. Då installerades Windows Genuine Validation på datorn och v1.5.512.0 blev större, 538kB i st f 509! Windows Genuine Validation går inte att avinstallera. Då bytte jag tillbaks till v1.4.393.0 och till Windows update igen. Då föreslår Windows update att Windows Genuine Validation skall installeras! Nu är det klippt verkar det! Någon kunnig till att råda oss?
Då har du klöddat till det på nått sätt... Fungerar utan problem här...
DE var jag som starta tråden och för mig gick det bra med XP, fick en som är godkänd Men fick problem när ja skulle spela (tillexemel mr.bean så fick jag fram ljud men ingen bild jag vet att det är nån fil som fattas men vilken kan nån hjälpa mej det är bara i media spelarn)
Testa ladda ner mediaplayer 10 från download.microsoft.com och installera om den... Annars så släng in VLC så slipper du klöddet med codecs å skit...
Till alla som har problem med wga cracken så kan det bero på de program ni använder för att byta ut den... Kör en helt vanlig klipp å klistra istället å skriv över den gamla... Fungerar utan problem :)
Nej det funkar iaf inte! vet inte varför det funkar för vissa och inte för andra. Hos mig står det att "valideringen misslyckades" men om jag klistrar in java scriptet javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all') då kan jag ladda ner uppdateringarna.
Hmmm tror du har nått vajse med din dator då... Vad kör du för OS? 2000/XP/2003 ?
xp! och när jag skulle klistra in filen i system32 så sa den ingenting om, om att skriva över befintlig fil?.
Har du ens installerat Windows Genuine Advantage Tools via windows update först?